"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2012. július 27., péntek

nyaralás - első nap - pest, váraszó


a tervezett reggel 7-8 órai indulás helyett kilenc felé sikerült elhagynunk a lakást, begyömöszölődnünk az autóba és elintegetni a nagymamát. jelezném, nem rajtam múlott a késés. a kb két és fél órás autóút nekem annyiból állt, hogy betettem a fülembe a fülhallgatót, benyomtam a zenét, és ki se vettem megérkezésig. meg is lepődtem, hogy nem oda érkeztünk meg, ahova gondoltam.. merthogy közben bekerült az útitervbe az IKEA. mi nagyon szeretjük az ikeát, de most sajnos csak átrohantunk rajta..
újabb húsz perc autókázás után megérkeztünk a pesti nagyszülőkhöz. rögtön bevetettük magunkat a nappaliba, és rögtön mindenki nyomatta az internetet. jellemző..
ebéd után összenyomorogtunk a két kanapén plusz a fotelon, és néztük egymást egy ideig.  meg beszélgettünk is. aztán sajnos eljött az indulás ideje.. zutty, be az autóba ismét. még ellátogattunk az auchan-ba is, utána egyenesen váraszó felé vettük az irányt. az egyenest persze csak képletesen értem, valójában össze-vissza kanyarogtunk.
újabb két óra után meg is érkeztünk váraszóra, sőt, a szállást is megtaláltuk. nagyon jó kis hely ez. leszámítva az idegesítő kutyát, aki valahogy bejött a kertbe és ugrándozott meg minden. nem az, hogy félelmetes, de nem szeretem a kutyákat. összenyalt meg összekarmolt..
kimentünk sétálni is, láttunk egy pár pletykálkodós nénit kint ülni a ház előtt, illetve az összes kutya megugatott minket, ami mellett elmentünk. odafelé és visszafelé is. zengett az egész utca.
annyira furcsa nekem, városi lányként néha így bele-belecseppenni a falusi közegbe. valahogy minden olyan nyugodt és csendes. mondjuk újszeged sem egy hangos környék, és ott is minden második ember tart kutyát, de mégis más.. például nálunk nincs minden ház előtt ki pad a pletykálkodós néniknek.
este pedig, csak hogy meglegyen a családi nyaralás hangulata, römiztünk egy pár kör erejéig. egyszer nyertem is! most már lassan 11 óra lesz, és el is vagyok fáradva. csak azt sajnálom, hogy nincs internet.
VICCELEK! annyira nem vagyok függő.. holnap úgyis megyünk egerbe, ott valahol csak lesz wifi.
szóval most arra várok, hogy mehessek zuhanyozni, aztán aludni.

[a dátumot utólag állítottam át, azért tűnik úgy, mintha tényleg pénteken posztoltam volna]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése