"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2012. július 30., hétfő

nyaralás - negyedik nap - sástó


a szokásos reggeli készülődés, öltözködés és reggelizés mellé ma még a pakolás is betársult. ehhez képest nem készültünk el sokkal később, mint máskor.
úgy döntöttünk, hogy mielőtt még nekiindulnánk sástó felé, megnézzük a horgásztavakat ott váraszó környékén. három tó egymás után. szép látvány volt, bár túl sok érdekes dolog nem történt..
ezután már tényleg sástó felé vettük az irányt. ott könnyen megtaláltuk az úticélunkat, ami nem volt más, mint az adrenalin park. közben nóri kb százszor elmondta, hogy ő ott már harmadszor jár.
a parkolóban, az autóban ülve megreggeliztünk, aztán nekivágtunk a kalandnak. először körbenéztünk, hogy mi mindent lehet ott csinálni, de végül persze a bobozásra esett a választás. eleinte nem nagyon akartam kipróbálni, de aztán végül beadtam a derekam, és én is mentem egy kört – persze nem egyedül.
olyan félelmetes volt, ahogy dőlt jobbra-balra.. mindig olyan érzésem volt, hogy mindjárt kirepülünk.
ezután olivér még kipróbálta azt a nagy felfújt gömböt, amibe bele kell mászni aztán rátesznek a vízre és szenvedhetsz azzal, hogy próbálsz felállni, de nem sikerül. vicces volt nézni, ahogy ott küszködik.
ekkor már bőven délután volt, szóval lassacskán el kellett indulnunk hazafelé. a gps 4 órára saccolta az utat. közben a zenelistám végére értem, szóval olivérrel megnéztünk egy doctor who-t is.
amikor szegedre értünk, olyan érzésem volt, hogy végre visszacsöppentünk a civilizációba. nem mintha eger nem lett volna civilizált, de valahogy nem ugyanaz..
szóval ott bementünk a tescoba, hogy legyen mint vacsorázni. közben azon merengtünk, hogy milyen fura, hogy itt már bármikor összefuthatunk ismerőssel.
ahhoz képest, hogy milyen fáradtan értünk mind haza, én még jó sokáig fent voltam még..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése