"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2012. június 28., csütörtök

az emberek naivak..

az emberek olyan mérhetetlenül naivak, befolyásolhatóak és gyakran buták is.
egy cég kiposztolt a facebook oldalára egy képet, ami természetesen photshoppolva volt. a képen a Vissza a Jövőbe c. filmben szereplő DeLorean műszerfala volt látható, ahogy a második filmben is van. csakhogy a filmben a legfelső dátum (vagyis a céldátum) át volt photoshoppolva 2015. október 21-ről 2012. június 27-re. és amilyenek az emberek, el is hitték, hogy a kép igazi, végig sem gondolták, hogy "hé, én láttam a filmet, és abban nem ez volt!"


persze tegnap ezzel volt tele a Twitter - én is így vettem csak észre a történteket. még azóta is benne van a top 10 World-Wide Trending Topics-ban (ezekről tweetelnek a legtöbben) a Back to the Future és Marty McFly is. persze az emberek fele arról ír, hogy nem is 2012, hanem 2015 a helyes dátum, de a másik fele még mindig arra vár, hogy Marty McFly felbukkan hirtelen, illetve panaszkodnak, hogy még nem találták fel azokat a repülő gördeszkákat.


mellesleg, egyszer már történt hasonló, 2010-ben július hatodika volt a kamu dátum. nem is értem, egyeseknek ez miért jó poén..


http://mashable.com/2012/06/27/back-to-the-future-hoax/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése