"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2009. március 23., hétfő

nahhát..

hali. (:

igazából rosszul esik, hogy senkinek sem tetszenek az írásaim.. vagyis.. csak keveseknek. úgy látszik, az emberek nem tudják értékelni az abszurd humort. meg az én humoromat.. és a fantáziámat. persze lehetséges, hogy én vagyok tényleg-gyenge.  pedig én mindent igyekszem beleadni ezekbe az irományokba, tényleg. indítottam egy szavazást.. és nem vagyok boldog az eredménytől.. ettől most elment a kedvem is, és nem biztos, hogy folytatom.. azért majd talán. de biztos, hogy még fog rólam hallani a világ. és majd mutogatnak rám amikor fellépek, hogy "te, ő volt az a csaj, akinek az a lila blogja volt.." vagy hasonlók.. (: nade mindegy is.. 

goodbye. (:

3 megjegyzés:

  1. Na nehogy már abbahagyd, én mindig elolvasom, és tetszik is amiket írsz. :)

    VálaszTörlés
  2. dehát ez nem is lila! :O
    xD

    VálaszTörlés
  3. dee lila volt, csak azóta átállítottam te pupáák : D

    VálaszTörlés