"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2009. március 11., szerda

hogyan lehetne tanárként jobban megértetni és megszerettetni a gyerekekkel a fizikát? foglaljuk versbe!! :D jó, ezt nem én találtam ki.. de kezdő löketként nézzük, hogy lehetne egyszerűbben megtanítani a sebességet..? megírtam hozzá egy verset.. 

egész úton hazafelé azon gondolkodám,
vajon hánnyal szalad felém az én kutyám?
hogy tudnám ezt kiszámolni az idő függvényében,
s megadni, hogy mennyivel fut éppen?

először is megadnám az időt és az utat,
ezeknek hányadosa sebességet mutat.
ha az utat megszorzom a sebesség nagyságával,
megkapom, hogy mikor fogok ütközni a kutyával.

ha viszont az út a hiányzó mennyiség,
az időt elosztanom sebességgel elég.
ennyit kell tudni a sebességszámításról,
te kis hülyegyerek, szállj már le a padról.



öhm.. jah. ha így tanulnánk a fizikát, minden stimmolna.. :D az utolsó két sorra nem tudtam már mit kitalálni. :D


1 megjegyzés: