"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2011. december 25., vasárnap

karácsony..

halika!
boldogságos Karácsonyt mindenkinek!
nekem nagyon boldogságosan telt eddig. annyira sok mindent kaptam, hogy még mindig nem tudtam felocsúdni. három új darabbal gazdagodott a doctor who-s cuccok gyűjteménye. és ami a legjobb, hogy mind home-made. (az eddig meglévő papír tardis és a rajzolt kép mellé most kaptam egy tardis fülbevalót, egy tardis-os medált és egy david tennant-doktoros képeslapot. annyirajó!)
meg még kaptam mindenféle sminkcuccokat, meg hajvasalót, meg egy jóó meleg paplant, meg egy könyvet, új naplót, és hirtelen ennyi jut eszembe. plusz a lényeg, a legeslegjobb dolog: a Sopio kártya (de azt csak később kapom meg)! igen, tudom, nem hallottál még róla. ha érdekel, akkor www.sopiocards.com ... amúgy engem azért izgat annyira, mert az egyik kedvenc videobloggerem csinálta az unokatesójával, és nagyon menőőnek tűnik. :D szóval ki akartam próbálni. és ki is fogoom 10-21 napon belül. vagyis, már kevesebb. 7-18 nap.. :D YAAYYY.
a képről pedig annyit, hogy ezt csináltam hugomnak karácsonyilag, persze tudom, hogy a karácsonyhoz semmi köze, de azért (remélem) hugomnak tetszik. mert zsírkirály. :D kb negyedik próbálkozásra sikerült ilyenre megcsinálni. (Y)
na, akkor mára ennyi, további szép estét!
csókacsaládnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése