"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2011. december 13., kedd

egy kis update..

hello, földlakók!
jelentem, leérettségiztem informatikából, 90%, meg vagyok elégedve. a baj akkor kezdődött, amikor elkezdtünk programozni. az eleje még nagyjából oké, de a harmadik óra az kegyetlen volt. :D bár utána megint visszább léptünk kicsit, szóval most nagyjából szinten vagyunk. :D majd meglátjuk, mi sül ki belőle. a vicc az, hogy az elsődleges célom nem valami infós szak, hanem az anglisztika. de hát kell egy B-terv, és ez tűnt érdekesnek. :D amúgy én rettentően izgalmasnak találom ezt az egész programozós dolgot, csak tényleg jó lenne felfogni is meg érteni, főleg.. :D

azt vettem észre magamon, hogy az utóbbi időben mindenre van kifogásom, és ez a kifogás mindig ugyanaz: nincs időm. ez egyrészt jó, mert ezért elsunnyoghatok ezt-azt, másrészt viszont nagyjából igaz is, mert rengeteget kell tanulnom. kell. nem mondtam, hogy csinálom is. :D de még mindig gyakrabban ülök le tanulni, mint az eddigi 11 évben bármikor..
az a rossz, hogy nincs időm olvasni, sorozatot nézni, lustálkodni, rajzolni.. bár a sorozatokra mindig hagyok időt, és olvasni is szoktam hétvégenként, de azt mindig megbánom, mert úgy szoktam járni, hogy már vasárnap délután van, és másnap egy halom felelés, meg doga várható.
el sem tudom képzelni, mi lenne velem, ha a lustaság mellett még hülye is lennék, és nehezemre esne megtanulni a dolgokat. szerencsére elég jó a memóriám, bár pl. töriből csak addig tudok egy-egy dolgot megjegyezni, amíg meg nem írjuk az adott dolgozatot. :D

nagyon szívesen írogatnék még, de ha belemennék nagyon a mesélésbe, akkor estig nem állnék fel innen, és amúgy sem olvasná végig senki.. :D szóval itt megszakítjuk adásunkat, a viszont látásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése