"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2010. július 26., hétfő

ennek NINCS címe..

BUMM!

nem kell megijedni, nem robbantottam fel a konyhaszekrényt. a bébibálna-etetés különben sem jó móka. bár lyukacsos pálmafákkal az is élvezhető lehet. nem tudom.

egyébként a ragadós kiflikesztyű megszökött a pulóveres fakanállal. sajnos emiatt a lámpafényben fürdő kád megsértődött, és elbújt egy szélfútta videómagnó mögé.  de ezen nem csodálkozom, hisz akkor is ezt tette, amikor  az egerespizsamás fonottkosár szökött meg a mazsolás szőlőcukorral. 

mondanom sem kell, fogy a füzet borította tengerpart a legjobb hely egy napfényevő mókus számára, mert ott nem kell félnie, hogy a félelmetlenes varacskos cápa megebédeli. 

a kékre fázott eszkimók elvitték a komputer-mintás hajcsavaróimat, és ezért begurultam. annyira, hogy összekiabáltam a csíkos-hernyó hadseregemet, hogy fújják meg a sötétségárban úszó harangot. nem tették meg, de azért én fejbevágtam a tölgyfapinputtyot. 

HÖH.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése