"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2009. február 5., csütörtök

fáziskésés..

peti épp a garázsban tevékenykedett, egész pontosan a gitárját hangolta. hirtelen lacika rontott be.
-héé peti, peti!! tudod mi történt? fantasztikus ötletem támadt. megvan, hogy mi legyen a zenekarunk neve!! képzeld, csak egyszer hirtelen eszembejutott. aludtam, a kanapén, de ez lényegtelen, és akkor hirtelen beugrott. annyira örültem, hogy leestem az ágyról.. illetve kanapéról. és gyorsan akartam felkelni, így picit bevertem a fejem a dohányzóasztalkába.. vagy hogy is hívják.. mindegy.  figyelj, mert hanyatt fogsz esni, annyira jó. alig várom, hogy majd a többieknek is elmondjam. illetve mondjuk. mert akkorra már te is tudni fogod. és majd ünnepelünk. hogy milyen jó nevünk van. és befutók leszünk. annyira jó, hogy nagyon híresek leszünk. de figyelj, nagyon figyelj, el ne szalaszd a nagy pillanatot! a tökéletes név a zenekarnak: BigMidgets. na? mit gondolsz?
-hogy mit gondolok? lacika. három éve ez a nevünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése