"We find your American beer is like making love in a canoe. It's f*cking close to water." /Eric Idle/

2013. szeptember 8., vasárnap

rajzolósdi..

'nemrég' tudatosult bennem ez az egész jobbagyfélteke-balagyfélteke dolog, ezért mostanában elég nehezemre esik az egész rajzolósdi (nem tudom, mi az összefüggés, de így érzem). pedig szeretek rajzolni.. de néha van, hogy leülök, hogy na akkor most nekifogok, de aztán belegondolok, hogy fogalmam sincs, hogy kezdjem, meg amúgy is minek, hiszen úgy is elrontom..
ettől függetlenül, ma délután nekifogtam a rajzolásnak.
tök fura volt.
általában embereket szoktam rajzolni. legtöbbször igyekszem olyan képet keresni, amin az illető arca pontosan szemből van, mert ott az arányok egyszerűbbek. ma viszont olyat sikerült választani, ami egy kicsit torzult, így kissé máshogy alakult az egész.
namármost, igazából fogalmam sincs, melyik agyféltekém dominál, szerintem még ők sem döntötték el. de ahogy rajzoltam, arra lettem figyelmes, hogy miközben próbálom a kép alapján az arányokat belőni, valami kis hang folyamatosan azt motyogja nekem, hogy rossz az egész, mert hogy ha elképzelsz egy arcot, csakúgy, annak megvannak a maga arányai, és a bal agyfélteke ezt pontosan tudja, és nem szeret eltérni tőle. a jobb agyfélteke viszont észreveszi, hogy a kép amit éppen rajzolsz, egy kicsit másképp áll, és próbál ahhoz igazodni. szóval ilyesfajta vívódások közepette kellett nekem alkotnom.. de végül megérte, mert egész jól sikerült és ráadásul élvezetes is volt (mint mindig).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése